دانلود مجموعه آیکن نرم افزار - Practical Icon

رزرو تبلیغــات

تعرفه تبلیغات
logo
تعرفه تبلیغات تعرفه تبلیغات

شمـا میتوانیــد برای دیافت آخرین مطالب و آگاهی از آخریـن اخبــار موزیـک در ایمیـــل خـود در خبــرنامـه ثـبت نـام کنــید

 

در این پست از وب سایت بروزترین سایت سرگرمی  برای شما همراهان مجموعه کم نظیر آیکن نرم افزارهای مختلف را گردآوری نموده ایم. این مجموعه شامل 121 آیکن که با پسوند PNG  تدارک دیده شده اند . کاربران خوش ذوق می توانند به کمک این مجموعه بر زیبای محیط کاری خود بیفزایند. هم اکنون میتوانید با مراجعه به ادامه مطلب این مجموعه زیبا را دریافت و استفاده نمایید. 


بازدید : 1367 | تاریخ : یک شنبه 27 مرداد 1392 ساعت : 21:29 |
برچسب ها : ,

نصب و آپدیت خودکار سخت افزارها DriverPack Solution 13 R320 Final

 DriverPack Solution مجموعه از درایورهای سخت افزارهای کامپیوتری است که بیشتر با نام Auto Driver شناخته شده است و توسط شرکت های ایرانی نیز منتشر می شود. این مجموعه از سخت افزارها که در قالب یک نرم افزار می باشند ، طوری طراحی شده اند که به طور اتوماتیک توسط نرم افزار آن نسبت به شناسایی سخت افزارهای کامپیوتر کاربر اقدام میکند و سپس با شناسایی کاربر میتواند درایورهای سخت افزاری کامپیوترش را بدون نیاز به اتصال به اینترنت و دانلود اضافه ، نصب نماید. این مجموعه از درایورها روی ویندوز های ۷ و Vista و XP قابل نصب می باشد و هر دو نسخه ۳۲ بیت و ۶۴ بیت را شامل می شوند. با استفاده از این مجموعه از درایورها دیگر نیازی به جستجو در اینترنت برای یافتن درایورهای گمشده خود نخواهید داشت و با صرفه جویی در زمان و بسیار ساده میتوانید از این نرم افزار استفاده کنید.

 

DriverPack Solution 13 R320 Final نصب و آپدیت خودکار سخت افزارها DriverPack Solution 13 R320 Final

 


بازدید : 1337 | تاریخ : پنج شنبه 24 مرداد 1392 ساعت : 11:16 |
برچسب ها : ,

 بدون شک مرورگر Google Chrome را می‌توان یکی از محبوب‌ترین مرورگرهای حال حاضر دنیای وب دانست.

 در این ترفند قصد داریم به معرفی لیستی کامل از میان‌برهای موجود در این مرورگر بپردازیم. به وسیله این کلیدهای میان‌بر می‌توانید سرعت عمل خود را هنگام کار با این مرورگر بیشتر کرده و خود را نیز حرفه‌ای تر نشان دهید.

Google Chrome سریعترین مرورگر وب دنیا Google Chrome 22.0.1229.79

برای دیدن ترفند ها به ادامه مطلب بروید
 
http://upload7.ir/images/92296548855940136814.gif
 
 

بازدید : 1675 | تاریخ : دو شنبه 14 مرداد 1392 ساعت : 14:25 |
برچسب ها : , , ,

 آموزش فتوشاپ برای طراحی سایت Learning Photoshop for The Web

در این دوره ی آموزشی مربی Andy Anderson به شما قابلیت های فتوشاپ برای طراحی حرفه ای وب را آموزش می دهد . پس از پایان این دوره ی آموزشی شما درک و فهم بیشتری از قابلیت های فتوشاپ برای طراحی وب خواهید داشت . برای درک بهتر اندی یک صفحه وب را از ابتدا برای شما طراحی می کند تا تمام مراحل کار را مشاهده کنید . از کار با لایه ها گرفته تا قابلیت های فتوشاپ که شاید از دید شما مخفی باشند . فایل های پروژه ای که مربی برروی آن کار می کند نیز در فایل های فشرده قرار دارند . زبان این آموزش ها انگلیسی می باشد که امیدواریم از آن بهره ی کافی را ببرید .

 
Photoshop for The Web آموزش فتوشاپ برای طراحی سایت Learning Photoshop for The Web
 

بازدید : 1686 | تاریخ : دو شنبه 14 مرداد 1392 ساعت : 10:2 |
برچسب ها : , , ,

 Webcam Max

اکثر کاربران از نرم افزار های مسنجر به منظور سرگرمی و ایجاد لحظات شاد و مفرح استفاده می کنند . حال امروز قصد معرفی برنامه ای را برای شما داریم که با آن می توانید وبکم کامپیوترتان را به یک ابزار بسیار جالب تبدیل کنید . این نرم افزار که Webcam Max نام دارد به شما امکان اضافه کردن افکت ها و فریم های مختلف را به تصویر خروجی تان می دهد . به طور مثال اگر می خواهید چهره ی شما در کنار یک بازیگر معروف به نمایش در آید یا با افکت های مختلف تصویرتان را دگرگون کنید این برنامه کمک یارتان خواهد بود .Webcam Max که با پشتیبانی از پیغام رسان های MSN ، Yahoo ، Camfrog ، YouTube ، ICQ ، AIM ، Skype ، Paltalk ، ANYwebcam ، Stickam جایی را برای عیب و ایراد گیری باقی نمی گذارد از هر دو نوعوبکم یعنی مجازی و حقیقی نیز پشتیبانی می کند . علاوه بر کارهای ذکر شده امکان نمایش اسلاید شو و همچنین به تصویر کشاندن فیلم و تصاویر خودتان را نیز بیافزایید . نسخه ای که در دانلود کده فراهم نموده ایم به صورت پرتابل بوده و بدین معنی است که نیازی به نصب نداشته و می توانید با کپی کردنش بر روی فلش آن را همیشه همراه خود داشته باشید و در مکان های عمومی نظیر کافی نت ها نیز استفاده کنید .


بازدید : 1817 | تاریخ : پنج شنبه 10 مرداد 1392 ساعت : 22:58 |
برچسب ها : , , , ,

 SoftMaker Office Professional 2012

 

اگر از مایکروسافت آفیس به دلیل حجم بالایی که از هارددیسک شما اشغال می کند و یا کندی ای که هنگام کار با آن برایتان به ارمغان می آورد ، خسته شده اید کافیست یک بار نرم افزار SoftMaker Office را تجربه کنید . این برنامه که می توان آن را به عنوان یکی از بهترین گزینه های موجود برای جایگزینی آن با Microsoft Office دانست با گردآوری کردن تمام بخش های مورد نیاز برای یک نرم افزار آفیس در یک جا می تواند شما را در رسیدن به اهداف خود در زمینه مشاهده و یا ساخت اسناد اداری نظیر پرونده های Word ، Excel ، Power Point و … یاری نماید . این نرم افزاری برای مهاجرت شما از مایکروسافت آفیس تمامی چاره ها را اندیشیده است که پشتیبانی کامل از پرونده های ساخته شده توسط ورژن های مختلف این برنامه نظیر ۲۰۰۳ ، ۲۰۰۷ و ۲۰۱۰ بخشی از آنها می باشد .

این نرم افزار که از ویندوز های اکس پی ، ویستا ، سون و ویندوز سرورهای ۲۰۰۳ و ۲۰۰۸ پشتیبانی می کند با استفاده کم از منابع سیستم می تواند شما را زودتر به اهدافتان برساند .


بازدید : 1706 | تاریخ : پنج شنبه 10 مرداد 1392 ساعت : 22:54 |
برچسب ها : ,

 آیروموزیک نرم افزاری پرطرفدار و محبوب با زبان فارسی می باشد که توسط آن می توانید جدیدترین آهنگ های روز را با یک کلیک دانلود کنید و یا به صورت آنلاین به موزیک ها گوش فرا دهید. این نرم افزار به خاطر همین قابلیتش نیست که محبوبیت خاصی را در میان کاربران اینترنتی به دست آورده است بلکه دارای ویژگی های جالبی می باشد که در زیر آن ها را برای شما فهرست کرده ایم :

- گوش دادن به آهنگ های جدید با کیفیت های مختلف

دانلود جدیدترین موزیک ها ، ویدئوها و سریال ها با یک کلیک

دانلود آهنگ با سرعتی بالا بدون نیاز به نرم افزار های جانبی

- قابلیت به اشتراک گذاری آهنگ ها با دوستانتان

- آپدیت نرم افزار به ورژن جدید به صورت خودکار

- جست و جو در میان آهنگ های موجود

- و … .

برای دانلود این نرم افزار فوق العاده حیاتی با یک کلیک کافی است به ادامه مطلب مراجعه کنید .

 

 

دانلود جدیدترین آهنگ ها و سریال های روز با iromusic 2.1

 

 

 

download دانلود

size حجم فایل : ۶.۸ مگابایت

download رمز فایل : www.download0098.com

download منبع : بروزترین سایتـ سرگرمیـ


بازدید : 2521 | تاریخ : پنج شنبه 3 مرداد 1392 ساعت : 21:50 |
برچسب ها : , ,

 

برای دانلود به ادامه مطلب بروید


بازدید : 2323 | تاریخ : پنج شنبه 16 خرداد 1392 ساعت : 23:7 |
برچسب ها : ,
تعداد صفحات : 1